Przypomnienie o nieuregulowanej fakturze sprzedażowej - 1,7,14 dni po terminie
Mail przypominający o niezapłaconej fakturze sprzedażowej powinien przychodzić szybciej np. 1 dzień po braku płatności aby zająć się sprawdzeniem u Klienta gdzie są pieniądze. Szybsza reakcja to szybciej przelane pieniądze na koncie bankowym.
Komentarze: 5
-
05 paź, '20
Dorota AdministratoraIstnieje obecnie możliwość samodzielnego ustalenia wysyłki przypomnień o płatności - na 3, 7, 14 i więcej dni po terminie. Ustawienia te dostępne są w e-Faktura/Ustawienia/Ustawienia serii. Dodamy także dodatkowo możliwości wyboru 1 dni po terminie, zgodnie z sugestią.
-
06 paź, '20
RafalChodzi o przypomnienie mailowe wysyłane użytkownikowi konta taxxo.pl a nie do Klienta. Przypomnienia takie przychodzą po 30 dniach i nie ma możliwości wyboru mniejszej wartości. Opisane przez Panią przesyłki są dla Klienta i w wersji Premium :)
-
06 paź, '20
Dorota AdministratoraTeraz rozumiem. Zatem jak najbardziej pomysł godny uwagi.
-
15 paź, '20
MajaPodpisuję się pod wpisem p. Rafała. To zdecydowanie ułatwi pracę.
-
13 sty, '21
Dorota AdministratoraJuż od 14.01.2021 w Taxxo e-Faktura pojawi się możliwośc ustawienia terminów wysyłki takiego raportu. Należy wejść do e-Faktury do Ustawień i w panelu Wysyłka raportu o przeterminowanych płatnościach wskazać po ilu dniach przeterminowania (np. 1, 7, 14, 30 dni) - wysyłany będzie raport z listą przeterminowanych faktur.